Все, що ви хотіли знати про дермокосметику, але не знали у кого запитати

10 Квітня 2014 963

image

Чи знаєте ви у чому різниця між продуктами, що продаються у аптеках та між тими, які можна знайти у парфумерних магазинах? Ми вирішили з’ясувати  правду “з перших рук” - у представників компанії П’єр Фабр, що  виробляє саме дермокосметику, є винахідником та засновником цього напрямку.

 1. Різні цілі застосування.

Звичайна косметика створюється виключно для здорової шкіри та волосся. Дермокосметика спеціально розроблена для шкіри з такими проблемами, як акне, атопічний дерматит, купероз,  для чутливої та схильної до алергічних реакцій шкіри. Вона також підходить для догляду за абсолютно здоровою шкірою.

2. Різні рівні доведення ефективності та безпеки.

Ефективність звичайної косметики не досліджується взагалі (це не вимагається навіть суворими європейськими законами)! Тобто на упаковці можна написати, наприклад, «зморшки після застосування зникнуть зовсім», і доводити це непотрібно!  Виробник  за бажанням може проводити тести на основі думок споживачів. Вони відбуваються  в домашніх умовах, без нагляду спеціаліста, тому є виключно суб’єктивними.

Дермокосметика П’єр Фабр проходить  4 стадії досліджень (на клітинах, на культурах клітин, на лабораторній моделі шкіри та на добровольцях  -   як здорових, так і з відповідною патологією (акне, купероз, атопічний дерматит та ін.). На всіх етапах дослідження  здійснюють науковці та лікарі, а вимірювання результатів відбувається за допомогою діагностичного обладнання, що фіксує навіть незначні зміни. Тобто  дермокосметика П’єр Фабр тестується на безпеку  й ефективність так само ретельно, як і ліки.

«10 жінок, що спробували продукт, відзначили, що зморшки зменшились»  або «Результатами клінічного дослідження під дерматологічним контролем доведено зменшення глибини зморшок на 25% після курсу застосування».  Чому ви довіряєте більше?

3. Різні філософії продуктів.

Що потрібно, щоб косметичний продукт продавався? Яскрава упаковка з відомою моделлю на обкладинці, приємний запах, ніжно-рожевий колір та реклама по телебаченню. Все для того, щоб звабити нас з вами. «Прийшла додому і не можу зрозуміти, навіщо накупила стільки»… Знайома ситуація? В звичайній косметиці одну й ту саму запатентовану речовину ви зустрінете спочатку в сегменті «люкс», а через декілька років вона вже під іншою назвою опиняється в лініях класу «економ». Це дозволяє максимально «заробити» на кожному патенті.

 У дермокосметики П’єр Фабр  зовсім інша філософія: обгортка не має великого значення, адже «золото» - всередині.  Формула містить тільки перевірені інгредієнти та мінімальну кількість  речовин з репутацією алергенів (парабенів, ароматизаторів та ін.). Серед  дермокосметики П’єр Фабр ви знайдете навіть стерильні продукти з рекордно мінімальною кількістю інгредієнтів для шкіри з  проявами алергії.  Кожен продукт – це тільки оригінальні субстанції. Вони мають мінімум один, або навіть декілька патентів.

4. Різні «канали розповсюдження».

Звичайну косметику можна придбати будь-де. А ось дермокосметику – тільки там, де є можливість отримати консультацію спеціаліста у галузі здоров’я – лікаря або фармацевта. Адже дуже важливо, щоб дермокосметика була правильно підібрана відповідно до типу та стану шкіри, а також наявної патології.

5. Різні способи «реклами».

Звичайна косметика дуже широко рекламується усюди: на телебаченні, зі сторінок глянцевих журналів, на просторах Інтернету….  Про неї нам розповідають зірки шоу-бізнесу й ікони стилю. Для дермокосметики П’єр Фабр  найкраща реклама – це стаття у відомому науковому журналі  чи новий патент! Саме тому компанія «П’єр Фабр Дермо-Косметік» інвестує не в рекламу та гонорари зірок, а  в наукові розробки та дослідження. Наприклад,  результатами роботи двох великих дослідницьких центрів у минулому році стали 170 патентів і 150 нових продуктів дермокосметики.

Виробництво дермокосметики – це не тільки суворі фармацевтичні стандарти. У компанії «П’єр Фабр Дермо-Косметік» розроблені та запроваджені екологічні програми: вирощування та збору рослин, вторинної переробки (85% виробництва), економії води та енергії. У ботанічному саду, що є найбільшим приватним ботанічним садом Європи, проводять роботу з відновлення та збереження рідкісних і зникаючих видів рослин.

Дермокосметичні бренди компанії «П’єр Фабр Дермо-Косметик», що представлені в     Україні – це бренди Авен, А-Дерма, Клоран та Дюкрей.

Отже, відкрийте для себе дермокосметику П’єр Фабр  -  цілий світ засобів, що дійсно працюють та відповідають найсуворішим європейським стандартам якості та безпеки!

Вас також може зацікавити