Klorane: історія бренду

24 Квітня 2014 859

image

Бренд Клоран народився під час Першої Світової Війни в 1914 – 1918 роках: тоді було виготовлено мило проти шкідливої дії на шкіру хлористого газу (іприту).

У 1965 році П’єр Фабр купує Лабораторії Клоран. З цього часу вони отримують світове визнання у якості експертів в галузі фіто-косметології. Клоран стає першим у світі дермокосметичним брендом на основі рослинних екстрактів. Він поєднує у собі найкраще від природи з фармацевтичними знаннями для створення чистих та перевірених продуктів для догляду за волоссям, що ідеально підходять для всієї родини.

Перший шампунь бренду Клоран з екстрактом Ромашки

Концепція бренду Клоран: одна потреба – одна рослина. Продукти Клоран створені на основі чистих рослинних екстрактів, відомих завдяки своєму терапевтичному ефекту. Вони містять найменшу кількість інгредієнтів для забезпечення найвищої ефективності.

Особисто пан П’єр Фабр був закоханий у ботаніку та природу, саме тому на всіх етапах виробництва ним започаткована та запроваджена система контролю якості, що має назву «ланцюжок Фітофіль’єр» або «ботанічна експертиза». Це означає , що ретельний контроль відбувається на всіх етапах життєвого циклу продукту: від вибору та сертифікації фермерів, які вирощують рослини, до збору сировини, зберігання, її обробки та екстрагування. Особливо ретельно контролюються готові екстракти, які потім стають частиною дермокосметики, або ліків. Фітофіль’єр - це звід законів, які формально НЕ є обов’язковими. Це добровільні зобов’язання, які компанія пана П’єра Фабра взяла на себе та неухильно дотримується їх на абсолютно всіх етапах виробництва. Зверніть увагу, ланцюжок «Фітофіль’єр» був запроваджений майже 50 років тому, задовго до того, як розпочалась мода на БІО та ЕКО продукти! Можна сказати, що пан П’єр Фабр був піонером в цій галузі.

image

Всі рослини вирощуються силами власних фермерів в одній обраній країні, шляхом дотримання внутрішніх стандартів сталого сільського господарства та з повним спостереженням за кожною рослиною. Ця філософія гарантує високий рівень продуктивності та безпеки в усіх продуктів Лабораторій Клоран. Завдяки таким суворим принципам бренд має престижний сертифікат Екосерт.

Клоран має статус «100% biodegradable» . Це означає, що формула шампунів після застосування вже через 28 днів повністю розпадається в природному середовищі, щоб запобігти його забрудненню.

В 1994 році паном П’єром Фабром було засновано корпоративний інститут Клоран . Це неприбуткова організація, мета якої – захищати та досліджувати природу, навчати людей і особливо дітей шанобливому ставленню до неї.

Під егідою інституту Клоран після нищівних пожарів у Греції було висаджено 10 000 оливкових дерев. В 2013 році ці дерева вже дали перший врожай, і вдячні греки подарували першу пляшку оливкової олії пану П’єру Фабру.

Інший чудовий проект , що дістав схвалення ЮНЕСКО має назву Вівідарія. Він направлений на розуміння школярами проблем оточуючого середовища. В рамках програми «Маленькі зернятка» школярі вирощують з насіння та висаджують в природне середовище тисячі кущів зникаючого виду календули. Кожний кущик отримує ім’я дитини, яка його виростила.

В Португалії інститут Клоран висаджує дерево у подарунок кожному новонародженому. Таким чином більш ніж 100 000 дерев висаджується в цій країні щорічно.

image

Компанія П’єр Фабр Дермо-Косметік володіє також найбільшим у світі приватним ботанічним садом. Він є науковою базою для вирощування та дослідження тисяч рослин з усього світу. Тут приділяють увагу не тільки потенційним рослинам для промислового застосування, але й просто рідким або зникаючим видам. Ботанічним садом керує вчений, що визнаний в усьому світі як один з найкращих спеціалістів. Його команда – це люди, натхненні природою та ботанікою. Вони залюбки проведуть вам цікаву екскурсію, якщо ви завітаєте у гості!

Отже, Клоран – це бренд, який народився від щирої любові до рослин.

Оберіть для себе продукти Клоран та відкрийте силу рослин!

Вас також може зацікавити